Day 15. Rijstvelden, waterval en poolen. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu Day 15. Rijstvelden, waterval en poolen. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu

Day 15. Rijstvelden, waterval en poolen.

Blijf op de hoogte en volg Ninon

31 Juli 2016 | Indonesië, Ubud

Nou, dat in slaap vallen viel gelukkig heel erg mee! Er waren nog meer mensen die rond dezelfde tijd op bed lagen dus ik sliep gelukkig snel.
Ik had eigenlijk geen idee wat te doen vandaag, gewoon heel erg hard chillen leek me wel een goed plan.
Maar toen ik hadden de Duitse jongen en ik het erover wat we vandaag eens gingen doen, en hij zou met een groep Fransen richting de waterval gaan, en of ik ook mee wilde.
En toen kon ik het toch niet laten om mee te gaan. Of ik wel even binnen een kwartier klaar wilde zijn. Eh, bien sure! Not haha. Maar ik heb m’n best gedaan en 20 en nog wat minuten later en heel wat keren de trap op en neer omdat ik toch nog wat vergeten was stond ik dan klaar.
Met z’n 6-en gingen we opweg met de scooters. Ik had gedacht dat we alleen langs de waterval zouden gaan, maar uiteindelijk hebben we een hele tour door Ubud gedaan. Ook prima, toch nog meer gezien dan ik verwacht had te zien hier.
De 1e stop was een tempel in een stuk natuur, waar we een sarong om moesten doen om onze blote benen te bedekken. Lekker warm dus. Vraag me alsjeblieft niet waar ik op dat moment was of hoe de tempel heette, ik hobbel vaak gewoon lekker overal achteraan. Vind het prima om van alles te zien.
Hierna reden we door naar een pad, waar we ongeveer 2 km moesten lopen om bij een restaurantje tussen de rijstvelden uit te komen. Heel mooi gezicht. Tussen de rijstplantjes liepen er allemaal kleine eendjes rond te scharrelen, superschattig om te zien.
Na een goed ontbijt ( want daar had ik in die 20 plus nog wat minuten in de ochtend geen tijd voor gehad natuurlijk) reden we dan door naar de waterval.
Dit was ook echt superleuk! Het was de hele dag alweer lekker warm dus het was een fijne afkoeling om het water in te gaan.
Ben met de Duitste jongen en een Frans meisje al wat eerder van de waterval teruggegaan. Omdat hij nog naar Kuta wilde. Aangekomen bij het hostel raakte ik bij het zwembad aan de praat met 3 Engelse.
Uiteindelijk zijn we samen een hapje gaan eten en heb ik dik verloren met poolen. Ja je kan niet alles hebben he..
Op tijd terug bij het hostel want zij gaan morgenochtend de zonsopgang bekijken en ik ben ook alweer aardig moe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ninon

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 7164

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: