Dag 4. Muggenbulten en spierpijn - Reisverslag uit Bukit, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu Dag 4. Muggenbulten en spierpijn - Reisverslag uit Bukit, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu

Dag 4. Muggenbulten en spierpijn

Blijf op de hoogte en volg Ninon

20 Juli 2016 | Indonesië, Bukit

Vandaag helaas niet zo goed wakkergeworden. Ik heb echt 1 van de slechtste nachten ooit gehad. Sowieso was het ‘bed’ gewoon een matje met een slaapzak erbij. Niet dat dat heel erg is, maar als je heel de dag gelopen hebt en dan een kussen moet maken van een lege rugtas en je ondergrond keihard is, is dat niet echt fijn. Plus in de nacht gingen mijn darmen een beetje opspelen wat helaas zorgde voor een vloeibare nummero dos. Dat in combinatie met het geluid van de rivier, ( wat voor heel veel mensen lekker rustgevend kan zijn maar voor mij alleen maar voor meer onrust zorgt) het snurken van Justin en de constante kriebels die je over hebt zorgde echt voor een om het maar gewoon te zeggen, kutnacht. Oja want de telling van het aantal muggenbulten op mijn lijf staat, als ik niks vergeten ben, op 45 bulten. Je kan dus wel voorstellen wat ik de hele dag aan het doen ben. Krabben, krabben, krabben. En ik smeer me wel in met deet, maar ‘deet’ dat zn werk maar ( ha-ha, flaaauw)
Na het proberen van het ontbijt en een wasbeurtje in de rivier was het tijd om weer terug naar Bukit Lawang te gaan. Thankgod hoefden we dit niet weer lopend te doen, mijn kuiten deden namelijk flink zeer na de wandeling, mijn rug en nek van het slapen en m’n maag van het eten. Maar we gingen terug raften! Heel erg leuk om te doen en om de jungle zo eens via een andere manier te zien.
Nadat we terug waren bij het guesthouse voelde ik me nogsteeds beroerd dus heb ik er een ibuutje ingegooid en heb een paar uur geslapen.
Na dit slaapje voelde ik me wel al wat beter dus ik ging even een kijkje nemen bij het restaurant en heb gelijk mn was even afgegeven.
Hier raakte ik aan de praat met een Duits meisje, en later een Duitse jongen. Later op de avond kwam het Nederlandse meisje die ik een paar dagen eerder ook al had gesproken er ook bijzitten en hebben we even een potje zitten kaarten.
Mijn buik voelt gelukkig wel al wat beter maar is nog niet helemaal toppie. Dus ik duik er lekker vroeg in vandaag, hopen dat dat ook werkt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ninon

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 7140

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: