Day 19. It's a small world after all - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu Day 19. It's a small world after all - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu

Day 19. It's a small world after all

Blijf op de hoogte en volg Ninon

04 Augustus 2016 | Indonesië, Gili Trawangan

Aangezien het stapleven hier al rond 10 uur begint en je dus ook eerder thuis bent dan normaal gesproken in Nederland heb ik een goed aantal uurtjes slaap mee kunnen pakken.
Samen met popje nr. 1 in haar roze Victoria’s secret model pyama en popje nr. 2 in haar rode jurk en ik in mijn relaxte kloffie haalden we even een ontbijtje en zaten we wat te chillen op de zitzakken voorin het hostel.
Na een douche ging ik verder alleen op pad. Je mag of kan hier niet met auto’s en brommers etc rijden dus iedereen verplaast zichzelf te voet, met paard en wagen of op de fiets. Dus ik heb een fietsje voor de komende 2 dagen geleend en ben doorgereden richting het hostel van Eveline en Helen. Dit waren de zussen die ik in Java heb ontmoet en waar ik nog 2 dagen in Lovina mee gereisd heb. Ik had ze gister in de club al eventjes gezien maar vandaag gingen we weer heerlijk een dagje met z’n 3-en doorbrengen. Heel fijn om ze weer te zien. Vertrouwde gezichten en we hebben het gewoon heel gezellig met elkaar. Beetje shoppen, beetje relaxen..
Later op de dag kwamen ook Bram en Jelte, de 2 jongens die ook in de Bromo/Ijen-tour groep zaten en was Team Awesome, op Menno na, weer compleet.
In de avond hebben we bij de Foodmarket gegeten, lekker op het strand gechillt, sterren gekeken en lekker liggen babbelen. Echt zo’n intens vakantiemomentje.
En ook vanavond gingen de voetjes weer van de vloer!
Bizar hoe klein het eiland of misschien de wereld is (of iedereen gewoon ongeveer dezelfde reizen maken), want ook vanavond kwam ik weer bekenden tegen. De Fransen waar ik in Ubud een dagje mee opgetrokken heb en2 meisjes waarmee ik op de kamer lag in het hostel.

  • 05 Augustus 2016 - 10:26

    Joyce:

    Ik denk dat jij zo populair bent, dat iedereen jou stiekem volgt. Die ontmoetingen zijn helemaal niet zo toevallig, haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ninon

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 7142

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: