Day 25. Ziekenhuisje, last beachday and Old Man's. - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu Day 25. Ziekenhuisje, last beachday and Old Man's. - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu

Day 25. Ziekenhuisje, last beachday and Old Man's.

Blijf op de hoogte en volg Ninon

10 Augustus 2016 | Indonesië, Canggu

Het plan van vandaag was dat Evelyn haar vriendje zou zien die toevallig ook in indonesie op in de buurt op vakantie was en dat Helen en ik naar het strand zouden gaan en proberen wat te gaan surfen. Maar dat liep een beetje anders dan gepland. Helen liep het hostel uit en als je dat doet moet je een klein heuveltje naar beneden. Maar ze gleed uit met haar slippers en kwam met haar knie tegen het hek aan. Daar zat een uitstekend iets wat dus in haar knie ging, onder haar huid. Dus ze viel, maar haar knie bleef aan het hek hangen, met haar vel echt een centimeter of 5 boven haar knie uit. Haar knie hing dus echt aan dat vel aan het hek. Toen ik haar uiteindelijk omhoog had getrokken en ze op een stoel zat, zag het er toch even naar uit dat we even een bezoekje aan het ziekenhuis moesten brengen. Het was zo’n naar gezicht. Elke keer als ik eraan terugdenk voel ik m’n maag alweer gaan.
Uiteindelijk hebben we zo’n 3 uur in het ziekenhuis doorgebracht en zitten er 4 hechtingen in haar knie. We hadden door alle omstandigheden ook nog niet ontbeten dus nadat we de superlieve doker bedankt hadden en Helen een rib armer was door alle kosten die er gemaakt waren, hebben we het er in het ziekenhuis even goed van genomen bij het restaurant daar.
Met ons volle buikje pakten we de taxi en lieten we ons afzetten bij het strand vlakbij ons hostel.
Daar hebben we genoten van mijn laatste zonnestralen in Bali. Na een hapje gegeten te hebben zijn we teruggegaan naar het hostel. Daar zaten een paar nieuwe gasten, 2 jongens uit Australie en 2 jongens uit Engeland. Eerst had ik besloten om vroeg naar bed te gaan. Ik voel me nogsteeds een beetje raar. Heel slapjes en weinig trek. En omdat ik morgen naar huis ga en dat ook een lange reis wordt met weinig slaap wilde ik even een goeie nacht pakken. Maaar het was wel heel gezellig met de mannen en vanavond was het blijkbaar dé avond om naar Old Man’s cafe te gaan. Ja en om hét feestje van de week op mijn laatste avond te laten schieten.. ben ik toch maar onder de douche gesprongen en meegegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ninon

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 7166

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: