Day 24. Surf Shack, Mexicaans en een massage - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu Day 24. Surf Shack, Mexicaans en een massage - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Ninon Smit - WaarBenJij.nu

Day 24. Surf Shack, Mexicaans en een massage

Blijf op de hoogte en volg Ninon

09 Augustus 2016 | Indonesië, Canggu

Met kleine oogjes aan de ontbijttafel. We lagen er ongeveer om 2 uur in. Julia begon om 04:45 in haar slaap opeens op de muur te kloppen die tussen onze bedden instaat waardoor je je echt helemaal wild schrikt en m’n hartslag even omhoog schoot en ik het komende half uur weer niet kon slapen. En vervolgen begonnen ze om 08:15 in het hostel ergens te tikken met een hamer waardoor ik weer wakker werd. Gelukkig heb ik nog door kunnen slapen tot 10 en heb daarna weer supersnel mijn tas in kunnen pakken en gaan ontbijten.
Nog een uurtje voor voordat ik uit moest checken dus nog even lekker laptoppen.
Hierna heb ik een taxi gepakt naar Canggu, waar ik Evelyn en Helen ook weer zou zien en we mijn laatste dagen door zouden brengen.
Ons hostel was Canggu Surf Shack. Als je een vrouw bent, nooit naartoe gaan. Die eigenaar, Ernest, is zo ongepast en onbeleefd. Helen had bed bugs opgelopen in het vorige hostel dus daar keek hij even naar maar zat dan ook aan andere plekken op haar been , rare grapjes maken, hij heeft zelfs Helen gezoend. Helen kwam vragen of ze een banaan mocht uit de keuken. Dat mocht, maar alleen als ze een kus op de wang gaf. Nou dat is al raar maar toen Helen een luchtkusje naast zijn wang wilde geven draaide hij gewoon z’n hoofd om en gaf haar een kus op de mond. Nouu echt, dan breekt toch je klomp?! En er was ook een ander Amerikaans meisje in de kamer waar hij ook ongepaste opmerkingen naar had gemaakt in haar sportkleren. Walgelijk mannetje.
En toen we in de avond een hapje wilden gaan eten bij de mainstreet zou hij ons even afzetten met de auto want het was niet wandelbaar. Nou dat was waar maar hij heeft de hele weg echt poep zitten lullen. Dat je echt denkt; waar haal je het vandaan?
Uiteindelijk zijn we bij een mexicaans restaurantje uitgekomen waar we wel echt superlekker gegeten hebben. Ik had wel moeite met het opeten ervan. We hebben het alledrie, maar we merken echt dat we voedingsstoffen te weinig binnenkrijgen ofzo. Slapjes, buik is van streek, energieloos. Ik heb dan wel soort van trek maar weinig, en als ik dan iets eet of drink dan voelt m’n keel echt alsof het er zo allemaal weer uit kan komen. Heel naar, maar ik moet wel wat eten want ik weet dat ik me daarna beter voel. Gelukkig smaakte het eten me goed. Na het diner wilden we nog even een massage pakken en volgens Ernest was degene waar wij uiteindelijk naartoe gingen een hele goeie.
Nou, ik weet niet wat hij verstaan onder een goede massage, maar we hebben alledrie echt liggen creperen. We lagen met z’n 3-en naast elkaar in een kamer, dus ook 3 masseuses. Maar ze waren echt totdat ik vroeg of ze wilden ophouden aan het kletsen en giechelen. Dat je op zo’n moment echt zou willen dat je Indonesisch kon en ze kon verstaan waar ze het over hadden.
De kamer was vies, ze waren alledrie een beetje verkouden dus je hoorde elke keer gekuch of gesnotter. En als je dat niet hoorde dan hoorde je de televisie wel die aanstond. Ze masseerden hard, ondanks dat ik al 3 keer gevraagd had of het zachter kon. Tussen door een beetje gapen, lange nagels over je huid.. toen we klaar waren met de massages, keken we elkaar en schoten zo in de slappe lach. Wat hebben we nou weer meegemaakt?
Toen nog een gedoe om een taxi te vinden want zo drukbezocht met taxi’s is het ook weer niet.
Uiteindelijk in het hostel de vieze olie van ons lichaam in het zwembad eraf proberen te weken, maar pas na een goeie zeepdouche voelde ik me weer een beetje schoon. En dat was dan je laatste massage van de vakantie, toch jammer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ninon

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 7174

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: